niedziela, 15 kwietnia 2012

Cyklinowanie Częstochowa

CYKLINOWANIE CZĘSTOCHOWA
Witam państwa, świadczę usługi parkieciarskie, zajmuje się renowacją podłóg drewnianych. Posiadam kilkunastoletnie doświadczenie w branży parkieciarskiej. Pracuję przy użyciu bardzo dobrej jakości maszyn i chemii parkieciarskiej. Gwarantuje solidność, wysoką jakość wykonywanych przeze mnie usług. Prace wykonuję rzetelnie i terminowo.
Oferuję cyklinowanie bezpyłowe podłóg drewnianych, polerowanie, lakierowanie, olejowanie...
Celem jest wysoki standard oraz zadowolenie klientów.



Profesjonalne usługi parkieciarskie
- Cyklinowanie bezpyłowe
- Lakierowanie
- Bejcowanie
- Olejowanie
- Przekładki
- Naprawy
- Montaż parkietów


tel. 721-649-745










4 komentarze:

  1. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie samo cyklinowanie podłóg drewnianych jest czymś bardzo ważnym i moim zdaniem jak najbardziej warto jest wynająć do tego profesjonalna firmę. Jeśli chodzi o mnie to ja polecam na pewno współpracę z firmą http://cyklinowanie.szczecin.pl/ która się na tych pracach doskonale zna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy mówimy o samym cyklinowaniu to ja również jestem zdania, ze dobrze mieć do tych prac zaufaną firmę. Ja takie prace zlecałam zawsze dla https://cyklinowaniewarszawa.pl/ i już wiem, że ten wybór był jak najbardziej właściwy.

    OdpowiedzUsuń